top of page

Szülői összefogás a Group

Public·53 members

[live sport!] Asker Aliens Fyllingen på nett 23 september 2023

Fyllingen. Asker Aliens · 13:00. Tromsoe Storm. Oppsal. 1 tip · 13:30. Ostrava. BK Opava · 13:30. Dabrowa Gornicza. Slask Wroclaw. 2 tips · 14:00. Horsens IC.

no: Greit nok dette, men veldig snaut – og rotete. Laget heter for sikkerhets skyld ”The Team” av en eller annen grunn. Men tynt er det, foreløpig bare tre spillere på plass. Greit nok dette, Nidaros. Men helst flere oppdateringer/nyheter og ikke bare push for å få folk på kamp. TROMSØ- terningkast 4 tromsostorm. Som et visittkort å regne. Eidsvoll er bedre på FB. På FB er Eidsvoll foreløpig mer opptatt av å signere sponsorkontrakter enn å informere om sportslige bravader. Det bør endre seg; særlig siden ”drakten er full”. FRØYA- terningkast 4 froya-idrett. no: Her er det litt om sesongen, litt om ny trener og en artikkel om samarbeidet med MOT. Spillerpresentasjonene må du til FB for å finne. Stor aktivitet og sågar spillerpresentasjoner med innhold. Mange svært dårlige actionbilder, men bedre enn ikke noe… FYLLINGEN- terningkast 4 fyllingen-basket. Aktuelt, nyttig og bra. Kongsberg har vært gjennom en profesjonell foto-shoot og det synes. Litt snodig at spillerpresentasjonene kun inneholder en snau setning fra hovedtrener. Her burde vi fått mer. Dette ser både bra og småproft ut. Videointervju med head coach, dokumentasjon av foto shooten + treningskamper ++. Bra! NIDAROS- terningkast 3 jetsbasket. Oddsbombe av Ammerud i basketVOLLENHALLEN (Dagsavisen): Dibba scoret 23 poeng og plukket sju returer, mens Mukoko ble kampens toppscorer med 27 poeng mot laget han spilte for sist sesong. - Det var en spesiell kamp for Mukoko, men han spilte en veldig god kamp. Han har massevis av talent og mange elementer i spillet sitt – han kan skyte, drive sentre, det meste, sier trener Marco Sanders om Mukoko. - Jeg er veldig fornøyd med laget og at vi vinner, men jeg vet også at vi har mer å gå. Det er godt, sier en smørblid Mukoko til Dagsavisen etter kampen. no: Jeg liker umiddelbart karusellen med de yngre lagene – kult, og søtt. Men muligheten til å si noe om dem er skuslet bort. Fyllingen er blant de beste i klassen på nyheter og aktuell info, men dessverre svært skjematisk overfladiske på presentasjon av laget. En ganske fersk side – foreløpig uten veldig mye innhold, men det som er der funker helt fint. GIMLE- terningkast 1 gimle. no: Det er nesten godt gjort, for her er det INGENTING som stemmer. Men det var «too little, too late». Halvveis fornøydTrener Marco Sanders var halvveis fornøyd etter kampen. - Vi er fornøyde med at vi vant, men de manglet jo mange. Vi må være mye bedre i forsvar, selv om vi har massevis av talent offensivt. Det er det ingen tvil om. Og snart får de på plass Illarion Bonhomme, stjernen fra sist sesong som lenge har slitt med en skade. - Han er på vei og var syk nå, men er snart tilbake. BERGEN ELITE – terningkast 4 bergenelite. no: Åpningssiden er dørgende kjedelig; tynt med innhold bortsett fra spillerpresentasjonene som er best i BLNO og KL. Strålende. Informasjon om det som er viktig å vite, både i tekst, bilder og video. BÆRUM – terningkast 2 barumbasket. no: Ingenting oppdatert siden Bærum Open 2015 ble presentert. Spillerpresentasjoner fra forrige sesong. Dette er syltynt, og knapt nok det. Norges Basketballforbund | Oslo Det gjør Fyllingen til en av BLNO-favorittene, men Calix Black Ndiaye prøver Asker Aliens er første lag ut i presentasjonen av sesongens BLNO-lag. Serien ... Vi kommer til å by på show! BLNO basketball torsdag:Menn:Asker Aliens – Ammerud 88-98. Stillingen: 1) Frøya 6 (252-236), 2) Gimle 6 (354-320), 3) Kongsberg Miners 4 (272-258), 4) Ammerud 4 (361-339), 5) Bærum 4 (265-229), 6) Asker 4 (273-215), 7) Tromsø 4 (250-244), 8) Fyllingen 0 (249-274), 9) Centrum Tigers 0 (186-260), 10) Nidaros Jets 0 (207-293). Han kommer til å heve laget veldig, for han er meget god. Søndag møter Ammerud Bærum i Apalløkka klokken 17. 00. Den kampen anbefales å se på, sier Dibba. - Nå skal vi lade opp til den kampen og bli klare. Til alle som tenker på å komme – kom! Vi kommer til å vinne, vi lover blokker, dunker og herlig spill. Foreløpig er det ingen grunn til å etterkomme anmodningen. ASKER – terningkast 4 askeraliens. com: Hummer og kanari på denne siden; kanari passer bra nok for her er det meste gult. Nyhetene i karusellen fortjener neppe topplasseringen, mens du må helt nederst på siden for å finne litt småinteressante artikler. Presentasjonen av lagene er ryddig nok – damene med bilder, gutta uten. Og kun fakta, ikke noe mer. Dette er så bra som det bør være hos en norgesmester. Asker er heldige som kan lene seg på Espen Hildrups bilder, men først og fremst skal jo FB være en nyhetsformidler. Det klarer Aliens ganske bra. Dette skjønner jeg ingenting av. Feil sesong, feil lag og hvis du leter finner du presentasjon av lagene fra ett år tilbake, med Anders Holmgran som trener! Det er vanskelig å mene at dette er bra. Det er nesten litt ille at det man presterer om eget lag er klippet fra basket. no HØYBRÅTEN – terningkast 2 hbbk. nu: På denne siden finner du så godt som ingenting om kvinneligalaget. Men i hvert fall 5 bilder, uten info. Informasjon om kvinneligalaget er så godt som fraværende, men for øvrig en helt OK side for medlemmene i Høybråten. KONGSBERG- terningkast 5 kongsbergminers. no: Her stemmer det meste. Det SER bra ut og også innholdet er helt på høyden. Asker Aliens vs Fyllingen(M) Seriekamp i BLNO serien.Kom å støtt laget! Kampen spilles fra klokken 15.00 DNB skuddet i storpausen med + 1 000 kr i premiepotten hver kamp. Asker var da uten fire av sine beste spillere to minutter uti den tredje perioden, på 51-40 til Ammerud. Da trodde nok de fleste at Ammerud skulle dra ifra og vinne komfortabelt. Men den gang ei. Med flere unggutter og spillere fra benken var det Asker som snudde kampen. Med 13 minutter igjen av kampen var Asker plutselig foran 56-53! En god avslutning på den tredje perioden gjorde likevel at Ammerud var foran med fem, 64-59, men kampen levde. En trepoenger fra Askers Stian Emil Berg to minutter ut i den tredje perioden sørget for at det sto 69-66 til Ammerud. Så sa de grønne og hvite takk og farvel. Fem minutter senere var Ammerud foran med 18, 95-77! Det endte 98-88, etter en bra avslutning fra hjemmelaget. Kampen på nettKommende helg begynner BLNO og KL i Bergen. Kampene skal spilles på banen, men informasjonskampen foregår på internett. I mange år har det vært forstemmende å se hvor lite man klare rå få ut av hjemmeside og sosiale medier. Jeg har titte litt på BLNO- og KL-klubbenes tilbud, og i hvert fall funnet en vinner. Og mange tapere. AMMERUD – terningkast 3 Hjemmeside ammerudbasket. no: Ser umiddelbart ganske tiltalende ut, men så oppdager du at det bare er tre artikler totalt, ingenting om laget, ingen presentasjoner. Døde lenker. Logg inn står det, men ingenting om hvordan man kan få login-informasjon. Facebook FB-siden er heldigvis bedre enn hjemmesiden. På FB-siden blir du forresten anbefalt å følge Ammerud på Instagram. Han var full av lovord om sin gode venn Dibba, som kom til Ammerud mye på grunn av nettopp Mukoko før sesongen. - Han har nesten imponert meg, men bare nesten. Jeg forventer meg mer av ham, sier Mukoko og ler. - Plaisir spilte bra, jeg spilte bra, vi spilte alle bra som lag. Vi var gode, men også jeg vet at vi har mer å gå på. Fyllingen - Asker Aliens - Avisa Nordhordland Nettsida vil bli gjort tilgjengeleg som kildemateriale for forsking og dokumentasjon; Tipstelefon: 916 20 916; Sentralbord: 56 35 55 55; Utgitt av Avisa ...Avisa Nordhordland · 7. nov. 2018 Det er litt forstemmende å se at FB-siden til Bærum er dominert av mine blogginnlegg som jeg av og til poster en peker til på Bærums FB-side. Nyheten om ny amerikaner er omtrent det eneste man har klart å produsere selv. CENTRUM- terningkast 2 oslo. centrumtigers. no: En vits, og en ganske dårlig en også. Centrum Tigers har en FB-side med en og annen hyggelig «sivil» nyhet. Men det går lang tid mellom oppdateringene. EIDSVOLL- terningkast 3 eidsvollbasket. no: Her er det lite å hente annet enn informasjon. Men seier er seier, sier Dibba. Skadeskutt AskerHadde du satt 100 kroner på Asker før kampen på oddsen, hadde du fått tilbake skarve 5 kroner! Hadde du derimot plassert 100 kroner på Ammerud, hadde du sittet igjen med nesten 1000 kroner! Med andre ord – Ammerud var store underdogs. Men hjemmelaget kom uten duoen Torgrim Sommerfeldt og Haakon Hellebust, og det utnyttet gjestene fra Ammerud. De hvite og grønne ledet 21-20 etter de første ti minuttene, før de virkelig tok grepet om kampen i den andre perioden. Den vant de 26-17 og ledet på noe sjokkerende vis 47-37 til pause, anført av Joshua Sykes, Armani Cotton, Mukoko, Dibba. På tampen av den andre perioden fikk også Askers Anders Stien en kjenning i hamstringen, og han klarte ikke å fortsette. Asker i tet, så stakk Ammerud ifra Så måtte kanskje ligaens beste spiller i Aksel Bolin, bror av Sander Berge, også gå ut, han med kramper i leggen. Asker Aliens - Fyllingen Asker Aliens - Fyllingen. Forrige Tilbake. Legg i handlekurv Neste. Kategorier. Landskamper Ammerud Basket Bærum Basket BLNO Kvinner ... Oddsbombe av Ammerud i basket 22. okt. 2020 — Asker Aliens og vant med ti poeng E-avis på nett og i app; Daglig nyhetsbrev; Fornyes til 269 kr per måned.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page